המפכ"ל: "לוחם אמיץ עם יכולות מרשימות שלא פעם סיכן את חייו"

איתי גדסי 2 Comment on המפכ"ל: "לוחם אמיץ עם יכולות מרשימות שלא פעם סיכן את חייו"

נשיא המדינה, המפכ"ל ומפקד מג"ב ספדו ללוחם בראל שמואלי הי"ד שנפל בעת מילוי תפקידו בגבול הרצועה ע"י מחבל חמאס

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן ספד היום (שני) ללוחם בראל שמואלי הי"ד עם היוודע דבר פטירתו היום  בביה"ח לאחר שנלחם במשך 9 ימים על חייו, "בראל ז"ל היה לוחם מלח הארץ, גדל וחונך לערכים של אהבת המולדת והתגייס לשירות במשמר הגבול בכדי לשרת ולתת ביטחון לאזרחי המדינה. אני משתתף בצערה הכבד של המשפחה ומחזק את מפקדיו וחבריו ליחידת המסתערבים של מג"ב דרום".

עוד הוסיף, בכל משימה פעל בראל ז"ל במקצועיות ובנחישות רבה תוך הובלה של חבריו לנשק. לצד זה היה החבר הטוב שתמיד נותן עצה טובה ומחזק את הסובבים סביבו – לוחם וג'נטלמן. משפחתו הינה משפחתינו לעד, גורלנו משותף ונמשיך ללוות אותה לעד".

נשיא המדינה יצחק הרצוג ספד היום ללוחם בראל שמואלי הי"ד, "עצוב וכואב מאד את לכתו של לוחם מג״ב, סמ״ר בראל חדריה שמואלי ז"ל שנפל בפעילות מבצעית בצפון רצועת עזה".

במהלך השבוע האחרון הייתי בקשר רציף עם אימו ניצה, ונשאנו עם העם בישראל תפילות להחלמתו. רעייתי מיכל ואני מחבקים את המשפחה ומשתתפים באבל הכבד על לכתו של בן יקר ואהוב. יהי זכרו ברוך".

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב(קובי) שבתאי ספד לבראל ואמר, "בראל ז"ל היה לוחם במשך שנתיים, חמישה חודשים ותשעה ימים. שנתיים וחמישה חודשים לחם בטרור ובפשיעה ותשעה ימים נלחם על חייו".

עוד סיפר כי "בראל ז"ל היה לוחם אמיץ עם יכולות פיקוד והובלה מרשימות שלא פעם סיכן את חייו למען ביטחון אזרחי ישראל. מפקדיו מספרים שהיו מתווכחים ביניהם עם מי הוא יצא לפעילות, כולם רצו אותו לצידם.".

המפכ"ל שלח תנחומים למשפחתו ואמר, "תנחומים למשפחתו, למפקדיו ולחבריו לנשק שהיו במשך כל הימים האחרונים לצד מיטתו. בראל שרצה תמיד להיות בחזית, בחר לשרת ביחידת המסתערבים של מג"ב מתוך שליחות גדולה ואהבת המדינה. על ערכים אלו נמשיך לחנך דורות של שוטרים ולוחמים שינציחו את דרכו במלחמה העיקשת וחסרת הפשרות של משטרת ישראל בטרור ובפשיעה".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    אשריו שנפל בשמירה על עמו הוא יושב עכשיו בגן עדן ששמור רק למוסרי נפש כמוהו יהי זיכרו ברוך ה' יקום דמו אמן

  2. 1

    בראל הלך לנו! הלך מי יחזיר אותו ואת כל אלה שאבדו? מי?!